niedziela, 1 września 2013

Kompleksy

Dzisiaj poruszę temat , który zna każdy człowiek bez wyjątku - mowa o kompleksach . Każdy człowiek je ma i tak na prawdę jedni się z nimi kryją a inni pokazują je , mówią o nich bo potrzebują pomocy . Zazwyczaj jest tak że podchodzisz do lustra i mówisz sobie " no może być nie jest najgorzej " poprawiasz się i idziesz z uśmiechem  do tej szkoły , czy na spotkanie ze znajomymi . Wchodzisz jednego dnia na aska i co widzisz ...

 W tej chwili świat Ci się zawala. Jest wielkie bum i płacz . To wszystko co myślałaś , ze masz fajne dla innych jest coś do skrytykowania . Pędzisz do lustra i przyglądasz się od stóp do głów  się zaczyna " dlaczego ja mam takie grube nogi , a ten brzuch muszę przejść na dietę , rzeczywiście moje włosy nie są fajne , chyba je ścinam , dlaczego nie jestem ładna jak te inne dziewczyny " . 
W tym momencie to błąd . Nie powinniśmy sobie wmawiać to co nam wmawiają inni . To wszystko jest z zazdrości . Ktoś nam zwyczajnie zazdrości a nie wpaja nam nasze niedoskonałości . Powinniśmy każdego dnia mówić sobie " Jestem ładna , podobam się sobie " bo jeśli tego nie zrobicie zawsze was będą gnębić kompleksy. 



    



A wy jak sobie radzicie z kompleksami ? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz