piątek, 27 września 2013

Promyk Słońca

Cześć wszystkim !

Dziś piątek , tak bardzo na niego czekałam . Całe 5 dni w szkole były tak męczące , że jest strasznie zmęczona tym tygodniem . W weekend chyba nic nie porobię tylko będę odpoczywać , regenerować siły na następny tydzień , Dzisiaj pogoda nawet się poprawiła . Wyszło Słoneczko i jest ciepło , nie że tak super ale czuć to miłe ciepełko . Tego mi brakowało ostatnimi czasy . Przez ten deszcz i szarość można dostać depresję i jeszcze na dodatek szkoła , zadań milion to tym bardziej dołuje człowieka .
Dzisiaj nie mam żadnego tematycznego posta tylko piszę jak jest i co mi przyjedzie do głowy i z czym chcę się podzielić . Nawet wyszłam dzisiaj porobić zdjęcia i mam taki mały outfit . Tak na szybko . Miłego weekendu odpocznijcie od tej szkoły .







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz