niedziela, 22 września 2013

To co kocham

Hej ! 
Mamy dziś niedzielę . Słoneczną w dodatku , tak się ciesze , że choć trochę Słoneczka nas odwiedziło .Od razu człowiekowi lepiej i weselej . Jutro jedziemy z klasa na wycieczkę do Wrocławia do Zoo ! Tak , tak 3 klasa liceum ludzie mający po 18 lat i jadący do Zoo , tak zdecydowali to jedziemy . ( hahaha nie mogę z tego :D ) Post dzisiejszy jest o tym to co kocham czyli fotografowanie . Fotografować zaczęłam hmm trudno określić kiedy . Od zawsze lubiłam robić zdjęcia wszystkim i wszystkiemu co mnie otaczało . Gdy szłam na spacer wracałam do domu z pełno zrobionymi zdjęciami . Które potem trochę przerabiałam i pokazywałam rodzinie . Podobają im się one i mnie to cieszy .Może nie mam super , full wypasionego sprzętu ale gdy się coś na prawdę kocha to wszystko samo wychodzi .Trochę wyobraźni , inspiracji i przepis wychodzi jak czekoladowe , pyszne muffinki .Tak jest moim zdaniem i to jest przepis na udane zdjęcia . Wiadomo , że przy lepszym sprzęcie one wychodzą jeszcze lepsze ale chodzi tu o to że trzeba robić swoje i to co się lubi .Na przekór wszystkim .















 



1 komentarz:

  1. Ja też uwielbiam fotografować. ;))))


    Zapraszam.
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń