wtorek, 24 września 2013

Wrocław

Hej ! Wczoraj byłam na wycieczce we Wrocławiu . Było maga , mega fajnie . Wyjazd był o 08:30 więc nie tak źle . Nie było lekcji to tym bardziej luz .Jechaliśmy autobusem około dwie godzinki . Podczas podróży było dużo śmiechu , wygłupów i wszystkiego innego . Pogoda we Wrocławiu była zmienna . Raz deszcz raz słońce . Raz się ubierało kurtki i czapki a raz ściągało wszystko bo gorąco było . Pierwszym punktem wycieczki było Zoo . Byliśmy tam około 3 godziny . Było super niby zoo dla dzieci jest ale starsza osoba też może dużo zwiedzić i mieć przy tym frajde . Było dużo , bardzo dużo gatunków zwierząt od małych insektów po wielkie ssaki jakimi są słonie , żyrafy itp . Potem udaliśmy się do ogrodu japońskiego . Zajęło nam to z 20 minut . Czekaliśmy na kierowce , który nas miał zawieź na rynek na obiad ( tak tak do maca ;D ). Zaczęło padać i w tym deszcze sobie chodziliśmy po rynku . Byliśmy w empiku i paru innych małych sklepikach . Gdy wszyscy obeszli rynek spotkaliśmy się wszyscy razem i poszliśmy w stronę autobusu . Kierowca czekał na nas już by wyruszyć do domu . Wycieczka udała się na pewno po mimo tej pogody . Dużo chodzenia , zwiedzania ale myślę , że warto było pojechać . Wrócę tam nie raz . Do Wrocławia .