wtorek, 1 października 2013

40 faktów o mnie !

Heej !
Dzisiaj mam dla was 40 faktów o mnie . And you ready ?

1.Mam prawie 18 lat
2.Lubię pić kawę zbożową
3.Mam zwierzyniec w domu ( koszatniczki , pies , kot , królik itp )
4.Nie umiem żyć bez komputera i telefonu
5.lubię słuchać kłamstwa gdy wiem jaka jest prawda
6.Mam siostrę która ma 7 lat
7.Uwielbiam robić zdjęcia
8.W przyszłości chce się przeprowadzić do dużego miasta
9.Moim ulubionym wokalistą jest Dawid Kwiatkowski
10.Oprócz niego słucham radiowych hitów
11.Kocham pizze i spagetti <3
12.Maluję się od czasu do czasu
13.Uwielbiam spotykać się ze znajomymi
14. Nie lubię wcześnie wstawać
15. Na śniadanie lubię jeść płatki
16. Lubię gotować i piec
17.Twierdzę że przez internet można znaleźć dobrego przyjaciela
18.Mój ulubiony przedmiot w szkole to biologia
19.Jestem uzależniona od instagrama
20.Lubię robić głupie miny jak nikt nie patrzy
21.Kocham serial "pierwsza miłość"
22.Moim ulubionym miastem jest Warszawa i Poznań <3
23.Mam różny styl
24.Mam niebieskie oczy
25.wysyłam 13842094729074297 na dzień sms
26.Noszę okulary jak mi się przypomni
27.Nie lubię jesieni ani zimy
28.Matematyka to dla mnie wcielone zło
29.Lubię rysować
30.Gdy jadę samochodem zawsze słucham muzyki
31.Jestem nieśmiała
32.Lubię śpiewać pod prysznicem
33.Słucham muzyki kiedy się kąpi
34.Często spisuje zadania domowe i na spr
35.Lubię jeźdźić pociągiem
36.Kocham zakupy jak to każda dziewczyna
37.Uwielbiam jeść słodycze
38.Gdy byłam mała oglądałam witch , hanne montane itp
39.Lubię oglądać z siostrą bajki
40.Jestem praworęczna

I to na tyle dzisiaj , Nauka mnie goni nieubłagalnie , mam dość , chce odpocząć ale nie teraz na to pora .Trzeba wytrzymać .Jesień pojawiła się tak szybko , nie cieszy mnie to ;c .



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz