sobota, 5 października 2013

Przyjaźń na odległość ?

Heej ! 

Dzisiaj poruszę temat bardzo znany wam zapewne - czy możliwa jest przyjaźń na odległość ? . Czy można zaufać osobie  która jest od Ciebie oddalona o 200 czy 300 km lub więcej , osobie którą nie widzieliście w realu nigdy , i osobę która wydaję się fajna a nie wiadomo jaka jest na prawdę . Na moim przykładzie mogę stwierdzić , że tak przyjaźń na odległość może istnieć . Mam Kilku przyjaciół których poznałam w internecie bądź widziałam się z nimi raz w szpitalu czy na koncercie gdzie kolwiek . Mam bardzo dobre kontakty z nimi . Są takie rzeczy jak skype , sms , jestem z nimi na bieżąco co się u nich dzieje . Moim zdaniem można mieć przyjaciela na odległość , z którym się rozumiesz bez słowa , śmiejesz się , w trudnych chwilach razem płaczecie i się wspieracie . Trzeba tylko trafić na odpowiednią osobę . Na osobę która jest podobna do Ciebie i macie wiele wspólnego . Można to zrobić jeśli się chcę i będzie się starać o tą osobę jest to wykonalne na 100 %  . 




















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz