poniedziałek, 15 grudnia 2014

HAUL ZAKUPOWY - IKEA

Hej kochani!

A więc wybrałam się wczoraj z rodzicami i siostrą na zakupy do IKEI . Dawno tam nie byłam , a to jest mój ulubiony sklep , jeśli chodzi o rzeczy do mieszkania . Przeglądając stronę właśnie IKEI przygotowałam listę rzeczy , które potrzebuję tak aby ich nie zapomnieć . Byłam przeszczęśłiwa jak dostałam wszystko co chciałam . Może nie kupiłam dużo , ale nie chciałam brać rzeczy które będą zbędne i będą tylko  leżeć i kurzyć się .  Kupiłam to co na prawdę potrzebowałam do mojego pokoju - dla samej wygody . A więc już wam pokazuję co dorwałam ! ;)


                                                                 ♥ poduszka KRAKRIS

                                                              ♥  pościel SISSELA

                                                                          ♥  kubek

                                                                        ♥ tilajty i świeca

                                                          ♥ podkładka pod laptopa BRADA


                                                                   ♥ biała tacka

                                                                         ♥ biały stolik

                                                                     ♥ białe wieszaki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz