wtorek, 16 grudnia 2014

MY CHRISTMAS WISH LIST






Mamy już 16 Grudzień , czas leci nieubłagalnie . W sklepach  oraz w telewizorze już na całego reklamy świąteczną lecą . Czuć już klimat wszędzie Świąt , ale śniegu brak . Może i dobrze . Bardzo bym chciała aby chociaż w dzień Wigilii troszkę posypał śnieg to wtedy na prawdę byłaby magia Świąt . Tak klimatycznie , tak jak być powinno . Ale nie o tym dzisiaj . Z racji z tego , że mamy dzień jaki mamy czas by pomyśleć co by się chciało pod naszą piękną choinkę dostać . Rodzice też już pytają się mnie a ja myślę i myślę i nic . Ale wzięłam się ostatnio mocno nad myśleniem i poszukałam po paru stronach i wybrało się parę rzeczy . Myślałam , że będzie trudniej ale jakoś poszło sprawnie . Także ta lista prezentuję się tak :






♥ Aparat sony nex 5 - co tu dużo mówić bardzo bym chciała dostać taki oto aparat aby móc nagrywać filmiki w dobrej jakości oraz robić zdjęcia . Niezbędny jest on mi w tej chwili .
♥ Polaroid - to urządzenie jak dla mnie jest tak świetne , bo kto by nie chciał uchwycić chwil z wakacji z przyjaciółmi na kartce papieru , które potem przywiesi je w pokoju , coś pięknego .
♥ Kubek z pokrywką - taki kubek to fajna sprawa możesz miec w nim ulubioną kawę czy też herbatę i można go zabrać w podróż , lub do szkoły ja często jeżdżę więc taki kubek mi się na pewno przyda .
♥ Kubek/Słoiczek ze słomką - jak go zobaczyłam to od razu się w tej rzeczy zakochałam , czy on nie jest idealny do smoothie lub latem do zrobienia wody z owocami ?
♥ Pędzle - to rzecz , którą jeszcze nie miałam więc cche spróbować jak to jest robić makijaż przy pomocy pędzli , nie ukrywam bardzo bym chciała je dostać .
♥Książka - a dokładniej "Zniszcz ten dziennik" to książka jak dla mnie bardzo inspirująca i bardzo chętnie zrobię wszystkie zadania , które w niej się kryją .
♥ Buty Janoski - może jest już zimno , ale te buty to coś pięknego bardzo chcę je dostać a jeśli nie to może sobie uzbieram i kupię i będę w nich śmigać .
♥ Kosmetyki - tu dużo mówić nie muszę , jak to każda dziewczyna kosmetyki to coś co lubię bardzo .
♥ Zegarek - marzę o jakimś fajnym zegarku z okrągłą tarczą , bardzo takie zegarki mi się podobają więc może powiem rodzicom o nim i coś się uda z tym zrobić ,

A więc to wszystko , będę szczęśliwa jak choć parę rzeczy uda się zrealizować . A wy co chcecie pod choinkę ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz