piątek, 19 grudnia 2014

LAZY DAY





Hej wszystkim !

Mamy dzisiaj 19 grudzień . Zostało nam 5 dni do Świąt , tak malutko , kiedy to minęło ja nie wiem . Dzisiaj przychodzę z takim moim małym leniwym dniem . W taki dzień lubię bardzo sobie zapalić jakąś fajną świeczkę , w szczególności zimą . poczytać jakieś gazety tutaj akurat mam katalog z IKEI . Bardzo lubię przeglądać nowości z ikei i planować co mogę zmienić w moim pokoju .  Nie obejdzie się również bez słodkości . Jestem strasznym łakomczuchem więc tego nie może zabraknąć . Tutaj mam rafffaello . Jest przepyszne mogłam by je jeść ciągle . A wy lubicie raffaello czy może macie coś innego ulubionego ? Ostatnią rzeczą w taki leniwy dzień to grube skarpety i laptop czyli słuchanie jakiś piosenek czy oglądanie filmów lub też filmików na youtube . Taki mały post z mojej strony trzymajcie się ciepło ja mam dziś szkołę także trochę odpocznę a potem śmigam do szkoły więc Paaa ! ;)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz