czwartek, 18 grudnia 2014

NOWA POŚCIEL

Hej !

A więc mamy już dzisiaj 18 grudnia , już niewiele zostało do Świąt . Przygotowania idą pełną parą .Ale to chyba u każdego . A ja wam chciałam pokazać jak się prezentuje moja nowa pościel którą wam już pokazywałam . ale była zapakowana w folię także dużo nie było widać . Postanowiłam , że na Święta ją ubiorę i tamtą wypiorę żeby była w razie WU . Myślę , że fajnie wygląda ona ubrana tak schludnie i na prawdę pasuję do mojego pokoju . Jest ona taka szaro biała i się ładnie komponuje z moim łóżkiem oraz z bordowymi ścianami . Nie jest tak przesadnie . Mam to co chciałam . Jak by ktoś nie wiedział to jest pościel SISSELA za 39,99 .

♥ http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/50283011/    ----> link do pościeli




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz